Zsidó rabbik: "Egészen apró goj gyerekeket is meg lehet ölni"
Útmutató a gojok megöléséhez
A Király tanítása címen Izraelben most jelent meg egy könyv, amelynek két rabbi
szerzője azt tárgyalja, hogy mikor, miért és milyen körülmények között lehet,
sőt, kell megölni a gojokat. A rabbik szerint bizonyos esetekben a zsidók
ártatlan goj gyermekeket is megölhetnek. Azonnali elhatárolódást várunk
Jeszenszky Gézától, Lipták Bélától, Csintalan Sándortól és Emmerich Kertesztől.
Jichák Sápírá és Joszi Élicúr, a Nablusz palesztin város melletti Jichár nevű
zsidó településen működő Él még József (ישיבת עוד יוסף חי) teológiai főiskola
két rabbija most jelentette meg A Király tanítása – A zsidók és a népek közti
főbenjáró bűnök törvényei (תורת המלך – דיני נפשות בין ישראל לעמים) című könyvet,
amely máris bestseller lett az izraeli nemzeti vallásos körökben.
Jichák Sápírá rabbi, a könyv társszerzője
A nyomdát most elhagyott 230 oldalas héber nyelvű kötet kizárólag egy témát
boncolgat és hozza meg a megfelelő következtetéseket: mikor, hogyan és hol
lehet, sőt, kell megölni a gojokat. Roi Sáron a Máárív című napilapban megjelent
recenziójában leszögezi: „Ez a könyv útmutató azok számára, akik azon
tépelődnek, hogy lehet-e, s ha igen, mikor kell és szabad elvenni a nem zsidó
életét.”
Az irodalmi Nobel-díj-gyanús kötetet még nem lehet mindenütt beszerezni, de a
világhálón már meg lehet rendelni, és csak idő kérdése, hogy a nagyobb
könyvesboltokban is árulják, hiszen máris olyan neves és köztiszteletben álló
rabbik ajánlották az olvasóknak, mint például Jichák Ginsburg, aki szintén a
jichári Él még József vallási iskola rabbija, valamint Jáákov Joszéf és Dov Lior
rabbik.
Jichák Ginsburg rabbi, a könyv méltatója
Amint fentebb már említettük, a két rabbi a most megjelent kötetben mindvégig
azt fejtegeti, hogy miként kell viszonyulni a gojok megöléséhez (hárigát gojim –
הריגת גויים). Érveik alátámasztására és igazolására a szerzők bőséges
forrásjegyzéket közölnek a zsidó humanista irodalom olyan kiváló alkotásaiból,
mint például az Ószövetség, a háláhá (vallástörvénykezés – הלכה), Maimonides és
Kuk rabbi művei.
A két izraeli rabbi részletesen kifejti azokat a törvényeket, amelyek értelmében
igenis szabad, sőt, bizonyos esetekben egyenesen kötelesség gojokat ölni az
úgynevezett Noé fiainak hét parancsa (שבע מצוות בני נח) isteni törvény
értelmében: „Ha odamegyünk a Noé fiainak hét parancsa egyikét megszegő gojhoz,
akkor a megölése megengedett”, olvasható A Király tanítása című útmutatóban.
A könyvben elővigyázatosságból egyszer sem olvasható a palesztin vagy az arab
népnév, mert a szerzők a leölendőket mindvégig gojoknak nevezik. Igen ám, de a
fentebb említett Jichár zsidó település teológiai iskolájának kiadásában a
világhálón is olvasható A zsidó hangja (קול היהודי) című brosúrában többek
között ez a hiánypótló megjegyzés szól most megjelent könyvről: „Fölösleges
megjegyezni, a könyvben sehol nincs leírva, hogy csak az ősgojokról van szó”.
A szerzők nem csak a hadseregnek és más erőszakszervezetnek adnak zöld fényt a
gonosz gojok megbüntetéséhez és megöléséhez, hanem ennek megtételére az egyes
zsidókat is ösztönzik: „A gonosz gojok vérének kiontásához nem szükséges a
nemzet döntése, mert a megtámadott királyság (az ország – a szerk.)
egyénei is elégtételt vehetnek rajtuk”.
Mi több, az egészen kis gyermekeket is nyugodtan meg lehet ölni, vélik a könyv
szerzői: „Az utat eltorlaszoló kis gyermekek kerülnek sokszor ebbe a helyzetbe.
S mert egyértelmű kényszerből a jelenlétükkel (testükkel – a szerk.)
eltorlaszolják a menekítés útját, ezért meg lehet ölni őket, mert jelenlétükkel
elősegítik a gyilkosságot”. (Mármint a fegyveres zsidó megszállókét. Izrael
ugyanis azt állította, hogy a Gázai övezet elleni irtóhadjárat idején a
palesztinok szándékosan helyeztek el gyermekeket a harcok színhelyén – a
szerk.)
„Véleményünk szerint az egészen apró gyermekeket is meg lehet ölni, ha kiderül,
hogy nagyobb korukban árthatnak nekünk, s ebben az esetben a csapásnak
kimondottan ellenük kell irányulnia és nem csak a felnőttek elleni akció keretén
belül”.
A derék szerzőpáros emellett további törvényekkel és magyarázatokkal indokolja
meg, hogy mikor lehet a gojt megölni még akkor is, ha az történetesen egyáltalán
nem ellenséges a zsidókkal szemben: „Mindenütt, ahol a goj jelenléte
veszélyezteti a zsidó életét, még akkor is meg szabad ölni, ha netán az a világ
népei jámborjainak egyike, s egyáltalán nem tehet a kialakult helyzetről”.
Jichák Sápírá rabbi, a most megjelent szélsőségesen rasszista A Király tanítása
(vagy más fordításban: A Király Tórája) című, a vallástörvények (háláhá– הלכה)
gyakorlati értelmezéséről, alkalmazásáról szóló könyv egyik szerzője a Máárív
héber nyelvű napilapnak nyilatkozva elmondta: „Mi semmit nem rejtettünk véka
alá, s reméljük, hogy a Tórával foglalkozók a világon mindenütt tanulmányozzák
majd A Király tanítása című könyvünket. Áldott legyen az Isten azért, hogy
manapság nem vagyunk kénytelenek cenzúráztatni a megjelenés előtt álló
könyveinket, amint az volt az olyan sötét rendszerekben, mint például az orosz
cár uralkodása idején”, vélekedett Jichák Sápírá rabbi.
Jichák Sápírá rabbi, a könyv társszerzője, a Nablusz melletti Jichár zsidó
településen működő Él Még József nevű teológiai főiskola (jesívá) igazgatója a
tanintézetével együtt a karácsony környékén Budapest-szerte
hanuka-gyertyatartókat állítgató Habad militáns és rasszista zsidó szekta
követője.
Jichák Sápírá rabbi és szerzőtársa, Joszi Élicúr rabbi ezenkívül a Dombok
Ifjúsága (נוער הגבעות) elnevezésű szélsőséges ifjúsági csoportosulás szellemi
vezetőinek is számítanak. Ezek a fiatalok úgynevezett „mááházokat”, egy-egy
zsidó település kezdeti magját hozzák létre a stratégiai szempontból jelentős
magaslatokon.
A Dombok Ifjúsága elfoglal egy magaslatot
A rasszista, fajvédő Habad mozgalom magyarországi vezére az a Köves Slomo rabbi,
aki szektájának lapja, a Habad.info szerint nemrégiben azt állította, hogy a
Budapesten egyre fokozódó antiszemitizmus miatt félelmében kénytelen volt áramot
vezetni lakóháza kerítésébe. A budapesti Károly körúton levő Habad vallási
központban egyébként egymásnak adják a kilincset a tiszteletüket tevő, a
rasszistáknak gazsuláló magyarországi politikusok.
Köves Slomo rabbi, Fodor Gábor és Joná Metzger, Izrael askenázi főrabbija
Gyurcsány Ferenc, Joná Metzger és Köves Slomo
Köves Slomo, Joná Metzger és Orbán Viktor
Mi, magyarok, akiket a most megjelent vallástörvénykezési könyv szerint is a
zsidók bármikor vígan megölhetnek, még akkor is, ha csak éppen rossz időben és
nem a megfelelő helyen tartózkodunk, követeljük a magyarságot állandóan
rasszizmussal vádoló magyarországi zsidóktól és ismert goj szekértolóiktól,
valamint a történelmi egyházak vezetőitől, hogy mielőbb és egyértelműen
határolódjanak el az Izraelben most napvilágot látott.